Sunday, May 15, 2011

Jika dia jodohku...




Jika dia memang jodohku...
Aku takmau pun melamar dia jadi kekasihku...
Biarla orang nak kata "Jangan tunggu lama-lama nanti diambil orang...lalala..."
Sebab saya yakin kalau dia jodohku sudah tentu dia untuk ku....

Jika dia jodohku...
Aku takmau dia rasa terikat dengan aku...
Biarlah dia nikmati dulu zaman muda-mudi ni dulu...
Sama jugak dengan aku...

Jika dia jodohku...
Takpa... kita kawan dulu...
Kita kejar cita-cita kita dulu...
Kita gembirakan ibubapa dulu...
Kita senangkan keluarga dulu...

Bercinta?
biarlah hati yang bercinta...
biarlah hati yang menyayangi...
biarlah hati yang merindui...
Kerana itu lebih manis di kemudian hari...

keluar dating?
saya suka...
kamu pun suka kan....
tapi syaitan lagi suka....
bukan tak boleh...
kita keluar sama-sama dengan kawan kita sekali...boleh?

Jika kamu jodoh saya....
Takpa... nanti saya dah kerja...saya dah stabil...
Saya hantar rombongan meminang....
Saya nak meminang kamu...
Jadi isteri yang menyayangi saya...
Jadi teman hidup saya...
Jadi ibu kepada anak-anak saya...

Saya harap kamu sudi...
Sudi menunggu saya menjadi suamimu dunia akhirat...

No comments:

lagi entri menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...