Monday, May 25, 2009

LuaHan RasA.....

mmmmmm....skarang ni study mood...memang tension dan dalam kepala ni macam ade satu bebanan yang amat besar sbb tu la ak banyak releks2kan diri... aku xbrape nk study pon slagi malam tu bukan malam exam....tp stakat ni dah 3 paper dah lepas....Alhamdulillah ak bersyukur sangat2 sbb stakat ni 3-3 paper tu aku dapat jawab ngan baik...aku harap resultnya pun baik jugak la...tapi kalau sudah ketentuan ilahi apa2 pon boleh terjadi....kite hanya manusia yang bergantung harap kepada-Nya...tiap2 malam ak wat solat hajat semoga dipermudahkan dan diberi kecemerlangan..harap2 doa aku itu dimakbulkan...sbb ak ni pown bukan la baik pon kadang2 lalai jugak...tu la aku harapkan Allah s.w.t berikan yang terbaik untuk ak...anyway tinggal 1 paper lagi esk harap2 kejadian yang ak lalui sepanjang exam ni berterusan.....bagikanlah aku ketenangan dan arahkanlah minda dan kudrat aku ini untuk menjawab dengan betul dan limpahkanlah aku dengan idea-idea yang tepat dikala aku kebuntuan...amin...

No comments:

lagi entri menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...