Tuesday, May 3, 2011

so sOrry~

Dah lama sangat tak update kan....

10 sebab mengapa saya tak update blog (walaupun sebenarnya sebabnya lagi banyak dari 10) :

1- post terakhir saya kan pasal hati yang kecewa maknanya saya tengah kecewa lah tu
2- rasa takde mood nak update sebab "disappointed" sangat..jgn tanya pasai apa nooo..
3- mood recovery jadi blog terus dilupakan
4- rasa tak guna langsung tulis blog sebabnyer takder sape nak dengar rintihan hati kan
5- busy dengan aktiviti sebagai pelajar
6- assignment bertimbun-timbun
7- praktikum sebulan
8- amali
9- saya ni jenis fokus satu benda, selagi tak lepas tanggungjawab saya...i will do for it~
10- cukup la takat sepuluh...kalau kasi lebihpun bukan ada orang yang gegeh nak baca semua pon... :D

dan azam seterusnya (walaupun kadang2 hangat-hangat air suam lama-lama sejuk la...) saya akan update blog dari semasa ke semasa supaya boleh mengisi masa-masa terluang saya, boleh luahkan perbualan hati ini, boleh membuatkan saya lupa kepada masalah-masalah duniawi ini.... (saya janji!!!) tapi kalau mungkir janji pun bukan ada orang nak marah pon...ok that all...see you next entry..chill out~

No comments:

lagi entri menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...