Sunday, March 22, 2009

TeRcipta TaNpa diSeNgajakan

Ingin aku bercerite sedikit berkenaan ngan blog nih...sebenarnyer blog ni tercipta tanpa diduga...semuenye bertitik tolak apabila gambar handphone boleh dihantar terus ke blog...aku x tahu menahu sangat pasal bende alah ni walaupun hp je canggih tapi tak rajin nak explore...org yang rajin sangat mengexplore adalah mamat kat bawah nih...

Prof. JanJang Arimetik (name sebenar rempit)

Bermula dari situ lah aku terpaksa buke blog yang tak pernah aku buke untuk delete gambar yang ntah ape benda yang dihantar oleh prof kite tuh...berbekalkan kepada semangat kawan2 yg lain yg begitu rajin wat blog jadi aku meneruskan saje la blog yang sedia ada nih kepada yang lebih baik sepertimana sekarang...kalau prof tak buat kacau takderk maknenye aku nak buat blog nih...jadi sekalung penghargaan dan jutaan terima kasih kepada prof kiter..."kenangan itu sejarah diriku"

No comments:

lagi entri menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...