Saturday, March 7, 2009

YaNg MaNA sATU piliHan AnDA ???

Kedue gambar ni lebih kurang samer jer....tema nyer duduk dekat ngan pokok betik dan pegang buah betik itu....yang membezakan nye gaya dan cara posing...yang maner satu ade gaya menjadi usahawan betik terkenal....anda juri nye...haha..

Bagi pendapat aku...aku sokong gambar usahawan wanita kiter ni sebab nampak ade gayer la menjadi usahawan betik terkenal bebanding usahawan lelaki kiter (sbb tu la usahawan wanita kite ni ade banyak buah betik nyer jika nak dibandingkan dengan usahawan lelaki kiter ade 2 biji' jer...haha) .....anda bagaimane?

3 comments:

Anonymous said...

aiiii....
ngata org nmpk.....
yg pmpuan 2 gaya je lebih....
tp habuk pn xdak.....
dont judge book by its cover kkkk.....
nmpk je mcm kosong, tp penuh dgn isi tau.....

easy_nrl1405 said...
This comment has been removed by the author.
usahawan wanita itu said...

wowowooww...

sape kate gaye je lebey??
die usahawan yang berjaya lagi bergaya taw..
ske suki jerk kate erk.. hihi....
mmg la habuk xde, dier tu mementingkan kebersihan.. datz y xde habuk.. huhu..

ni marah2 ni macam terase je beb.. hek3.. =p

lagi entri menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...